شناسه خبر : 81467
پنجشنبه 28 اسفند 1399 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن روز جانباز در جمع انصار جبهه‌ها/تصاویر

جشن ایام ماه مبارک شعبان و روز جانباز در جمع صمیمانه‌ی رزمندگان گردان انصارالرسول برگزار شد.

فاش‌نیوز - جشن ایام ماه مبارک شعبان و روز جانباز در جمع  صمیمانه‌ی رزمندگان گردان انصارالرسول برگزار شد.

 هم‌زمان با فرا رسیدن جشن‌های روزهای میلاد سرور و سالار شهیدان و برادر باوفای وی، حضرت عباس (ع)، رزمندگان ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول طبق هر سال در روز چهارم شعبان مطابق با روز معزز جانباز، دور هم جمع شدند و این روز را با سخنرانی، مداحی و پذیرایی از همرزمان قدیمی و جانبازان و دلاورمردان غیور گرامی داشتند.

 در این مراسم و جمع کوچک و خودمانی که توسط مسئول ایستگاه صلواتی گردان انصارالرسول، رزمنده‌ی فعال و کوشا «حاج آقا کشوری» ترتیب داده و مدیریت شد، کیک روز میلاد در میان رزمندگان توزیع شده و به چند تن از جانبازان جمع گردان هم هدایای کوچکی اهدا شد.

 این مراسم کوچک صمیمانه در همان پارکینگ کوچکی برگزار شد که در آن اتفاقات بزرگی رقم خورده و هم هیئت سیدالشهداست و هم جایی‌ست که در آن رزمندگان گردان انصار از ابتدای هجوم ویروس کرونا، ماسک می‌دوختند و اهدا می‌کردند.

این تصاویر مربوط به جشن دیروز، روز ولادت بزرگ سقای کربلاست:

 

تنظیم گزارش از شهیدگمنام

اینستاگرام
با سلام وعرض ادب خدمت تمامی ایثارگران از صدر تا ذیل ضمن تبریک روز جانباز خدمت تمامی جانبازان عزیز بخصوص جناب ساقی وسایر عزیران جانباز در سایت وزین فاش نیوز خانم محمدی آقایان امیری فارسانی قنبرخان مبارز وکلیه دوستان قدیمی در سایت ودوستان فصلی درسایت وغیر..... خوبان دائمی اند وماندگار اگر به یاد انسانی هستیم این هنر اوست نه هنر ما . نامتان در اندیشه ومهرتان در قلب ماست سال نو بر شما عزیزان وخانواده محترمتان مبارک امید که سالی بدور از کرونا غم گرفتاری وسالی پر از توفیق وسلامتی در پیش رو داشته باشید .آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi